• У Хмельницькому музичному коледжі ім. В.І.Заремби систему забезпечення якості освіти визначає Положення про систему забезпечення якості освіти.
  • Система внутрішнього забезпечення якості у Хмельницькому музичному коледжі ім. В.І.Заремби передбачає здійснення таких процедур і заходів:
    • здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм;
    • щорічне оцінювання здобувачів вищої освіти, педагогічних працівників закладу вищої освіти та регулярне оприлюднення результатів таких оцінювань на інформаційних стендах, на офіційному веб-сайті закладу вищої освітита в будь-який інший спосіб;
    • забезпечення підвищення кваліфікації педагогічнихпрацівників;
    • забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;
    • забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації;
    • забезпечення дотримання академічної доброчесності працівниками закладів вищої освіти та здобувачами вищої освіти, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату.

Реалізація Положення про систему забезпечення якості освіти в Хмельницькому музичному коледжі ім. В.І.Заремби здійснюється шляхом:

  • запровадження, забезпечення ефективного функціонування та безперервного вдосконалення системи якості, яка охоплює всі процеси і працівників та студентів Коледжу і відповідає його стратегічній меті;
  • залучення всіх працівників і студентів до культури якості та стимулювання їх творчої участі в її забезпеченні;
  • безперервного та творчого вдосконалення змісту освітніх послуг з урахуванням розвитку освіти, науки, практики та змін на ринку праці;
  • збалансованості теоретичної та практичної підготовки фахівців;
  • постійного оновлення та модернізації матеріально-технічної бази Коледжу;
  • вивчення та запровадження в освітній процес кращих досягнень вітчизняних, зарубіжних педагогічних та виконавських шкіл;
  • створення в Коледжі довірчої обстановки та творчої співпраці;
  • забезпечення ефективної реалізації принципів соціального менеджменту для працівників та студентів;
  • безперервного самоконтролю та самоаналізу на всіх рівнях.

Внутрішній контроль якості організації освітнього процесу в Коледжі здійснюється на рівні адміністрації, предметно-циклових комісій.

  • Контроль на рівні адміністрації передбачає перевірку:
    • методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу;
    • готовності предметно-циклових комісій до навчального року;
    • дотримання графіку освітнього процесу, розкладу занять і контрольних заходів;
    • проведення атестації випускників;
    • дотримання вимог щодо ведення та збереження документації у структурних підрозділах Коледжу;
    • якості роботи педагогічних працівників;
    • наявності затверджених у встановленому порядку навчальних та робочих навчальних програм з дисциплін;
    • наявності затверджених у встановленому порядку навчальних та робочих навчальних планів.

Контроль на рівні предметно-циклових комісій через:

  • контроль виконання навчальних планів та робочих навчальних програм;
  • контроль відповідності змісту навчальних занять робочим навчальним програмам модулів (навчальних дисциплін);
  • контроль наявності та якості навчальних та робочих навчальних програм та навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • контроль виконання розкладу навчальних занять;
  • контроль проведення контрольних заходів перевірки знань студентів і вибору форм поточного контролю;
  • контроль за якістю викладання навчальних дисциплін;
  • контроль виконання кваліфікаційних робіт;
  • контроль за навчально-методичною та науковою діяльністю викладачів.

Контроль якості викладання в Коледжі здійснюється у формі відкритих занять, взаємовідвідувань, контрольних відвідувань, анкетування та самооцінювання.

  • Контроль якості результатів навчання є основою внутрішньої системи контролю, яка дає змогу виявити відхилення між очікуваними показниками та отриманими результатами через зворотний зв’язок, а також визначає відповідність рівня набутих знань і вмінь студентами, сформованих компетентностей вимогам нормативних документів щодо вищої освіти.
  • Контроль якості результатів навчання здійснюється на рівнях адміністрації, ПЦК, викладачів.
  • Контроль якості результатів навчання на рівні адміністрації охоплює контроль успішності студентів та контроль залишкових знань (директорські контрольні роботи, повторні академічні концерти тощо).
  • вчасного і правильного документального оформлення результатів навчання;
  • Контроль якості результатів навчання на рівні предметно-циклової комісії включає контроль:
  • якості вивчення дисциплін (через проведення поточного та підсумкового контролю);
  • набуття практичних навичок і вмінь.
  • На рівні викладача здійснюється поточний, підсумковий та семестровий контроль результатів навчання студентів.