• Головна
  • Новини
  • Відео
  • Фотогалерея
  • Контакти
  • Публічна інформація
    • Матеріально-технічна документація
    • Фінансові документи
    • Гуртожиток
    • Освітня документація
    • Вакантні посади
    • Звіт керівника
    • Графік прийому громадян
  • Структура
    • Історія
      • історія закладу
      • відомі випускники
      • директори
    • Адміністрація
    • Методична рада
    • Спеціалізація
      • фортепіано
      • загальне фортепіано
      • оркестрові струнні інструменти
      • оркестрові духові та ударні інструменти
      • народні інструменти
      • хорове диригування
      • теорія музики
      • спів
      • Загальноосвітні дисциплини
      • концертмейстери
      • Концертмейстерський клас та камерний ансамбль
    • ДМШ-С
      • Основна інформація
      • Заходи
      • Лауреати
    • викладачі
  • Підрозділи
    • Наукова робота
      • НАУКОВІ ЗАХОДИ
      • Публікації
      • студентське наукове товариство
      • Наукова співпраця
      • Положення
    • Виховна робота
      • Документація
      • Методичне об'єднання кураторів
      • Гуртожиток
      • Фото гуртожитку
      • Кабінети та гуртки
      • Заходи
    • Навчальна робота
      • Документація
      • Освітня програма
      • Положення
    • Практика
    • Психологічна служба
      • Сторінка психолога
      • Телефони довіри
      • Топ 10 міфів про психологічну допомогу
      • STOP БУЛІНҐ
      • Що таке hard та soft skills?
      • Топ фільмів про музикантів
    • Студентська рада
      • Положення
      • Склад ради
    • Бібліотека
      • Загальна інформація
      • Інформаційна діяльність бібліотеки
      • Електронні ресурси
    • Асоціація випускників
    • Профспілка
  • Якість освіти
    • Моніторинг якості вищої освіти
    • Рейтинги успішності студентів
    • Рейтинг викладачів
    • Положення
    • Заходи
    • Академічна доброчесність
    • Антикорупційні заходи
    • Підвищення кваліфікації, атестація та сертифікати викладачів
    • Співпраця зі стейкхолдерами
    • Накази
  • Відділення бакалаврату
    • Про навчання
      • Освітні програми
      • Громадське обговорення ОП
        • Проєкт ОП
    • Розклад занять
    • Списки студентів
    • Документація
    • Результати навчання
    • Фотогалерея
    • Розмір платних послуг
    • Ліцензії
    • Відгуки роботодавців
    • Силабуси
    • Робочі програми
    • Сховище кваліфікаційних робіт
    • Відеоматеріали
    • Каталог вибіркових дисциплін
  • Творчість
    • Творчі заходи
    • Творчі колективи
      • симфонічний оркестр
      • камерний оркестр
      • народний оркестр
      • духовий оркестр
      • естрадний оркестр
      • капела бандуристів
      • хор «Молодість»
      • хор відділу «Спів»
    • Концерти
    • Конкурси
    • Майстер-класи
    • Лауреати
  • Курси підвищення кваліфікації
    • Новини
    • Накази
    • Положення
    • Навчальний план
    • Програми проведення
    • Заява
    • Вимоги до курсової роботи
    • Сертифікати
  • Студентам
    • графік навчального процесу
    • розклад занять
    • рейтинг успішності студентів
    • розклад екзаменів
  • Абітурієнтам
    • правила прийому
    • положення
    • вимоги до вступу
    • розклад вступних випробувань
    • обсяги державного замовлення
    • ліцензії
    • рішення приймальної комісії
    • Результати творчого конкурсу
    • Приймальна комісія
    • Вартість навчання
  • Скринька довіри
  • Онлайн-анкетування
  • Дистанційне
Головна сторінка
  • Новини
    • найближчі події
    • Самоаналіз освітньої діяльності

       

      САМОАНАЛІЗ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО МУЗИЧНОГО УЧИЛИЩА ім. В.І.ЗАРЕМБИ ЗА 2013 – 2015 рр.

      Складений робочою комісією:

      Голова:Бернацький Віктор Юрійович – директор

      Члени робочої комісії:

      • Круліковська Тетяна Петрівна – заступник директора з навчально-виховної роботи
      • Бєляєва Тетяна Арсенівна – методист
      • Радченко Інна Анатоліївна – завідувач ПЦК «Загальноосвітні дисципліни»
      • Вінічук Олександр Дмитрович – керівник фізичного виховання
      • Блазун Марина Броніславівна – старший інспектор відділу кадрів
      • Яблонська Галина Володимирівна – завідувач бібліотеки

      Підстава: наказ від 02.11.2015 р. № 99-0 «Про створення робочої групи з підготовки матеріалів самоаналізу загальноосвітньої підготовки студентів Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби до державної атестації».

      Період проведення: з 02.11.2015 р. по 02.12.2015 р. 

      Скачати презентацію

  • Студентам
    • Заходи
    • Лауреати
    • Розклад екзаменів
    • Дистанційне навчання
      • Бакалавр
        • Музично-теоретичні дисципліни
        • Оркестрові духові та ударні інструменти
        • Оркестрові струнні інструменти
        • Спеціальний клас: спів
        • Спеціальний клас_фортепіано
      • Молодший спеціаліст
        • Виконавські дисципліни
          • Загальне фортепіано
          • Методика викладання
            • Методика викладання гри на інструменті
            • Методика викладання співу
          • Народні інструменти
          • Оркестрові струнні інструменти
            • Аранжування для струнних інструментів. Викладача Гут О.С
            • Спеціальний клас
          • Спів
          • Фортепіано
        • Музично-теоретичні дисципліни
          • Фото
          • Відео
      • Документація
      • Анкетування
  • Абітурієнтам
    • Приймальна комісія

      Приймальна комісія

  • Без категории
    • Відео
    • відомі випускники
  • Спеціалізація
  • Викладачі
    • Фортепіано
    • Загальне фортепіано
    • Оркестрові струнні інструменти
    • Оркестрові духові та ударні інструменти
    • Народні інструменти
    • Хорове диригування
    • Теорія музики
    • Спів
    • Концертмейстери
    • Загальноосвітній відділ
  • Творчі колективи
  • Творчі заходи
    • Концерти
    • Конкурси
    • Наукові заходи
      • Конференції ХМК
        • Конференції 2017-2018
        • Конференції 2018-2019
        • Конференції 2019-2020
        • Конференції 2020-2021
    • Майстер-класи
    • Найближчі події
    • Творчі зустрічі
  • Бібліотека
    • Буклети
  • Події
  • Викладачі історія
  • Газета
  • Відео
  • Оренда
  • Музичний факультет
  • Доступ до публічної інформації

    2021 р.

    Акредитація ОП Музичне мистецтво

    Лінки для проведення акредитаційної експертизи з використанням технічних засобів відеозв’язку

    Тема: Акредитація. Відкрита зустріч з експертами (25.02.2021)

    https://us02web.zoom.us/j/89583442825?pwd=MFVQT1lrWWUwWlVlTlM2WXh2KzYyUT09

    Ідентифікатор конференції: 895 8344 2825

    Код доступу: 2021

    Висновок доступу закладу освіти для осіб з особливими освітними потребами

     

     

    Довідка_про_зміни_до_плану_використання_бюджетних_коштів_на_2021рік_16_від_22.03.2021

     

    Довідка_про_зміни_до_кошторису_на_2021рік_16_від_22.03.2021

     

    Довідка_про_зміни_до_плану_використання_бюджетних_коштів_на_2021рік_15_від_19.03.2021

     

    Довідка_про_зміни_до_кошторису_на_2021рік_15_від_19.03.2021

     

    Довідка_про_зміни_до_кошторису_на_2021_рік (від 11.03.2021)

    Довідка_про_зміни_до_плану_використання_бюджетних_коштів_2021_рік(від 11.03.2021)

    Довідка_про_зміни_до_плану_використання_бюджетних_коштів_2021_рік (від 08.02.2021)

    Довідка_про_зміни_до_кошторису_на_2021_рік_(від 08.02.2021)

    Відомості_про_самоаналіз_ОП.pdf

    програма__онлайн_візиту.pdf

    Колективний_договір

    Акт_санітарно-епідеміологічного_обстеження

    Результати_перевірки_відповідності_приміщень

    План_використання_бюджетних_коштів_на_2021р_2

    План_використання_бюджетних_коштів_на_2021_р

    Кошторис_2021_КФК_10111102

    Кошторис_на_2021_р_КФК_1011101

    Штатний_розпис_ХМК_ім._В.І._Заремби_станом_на_1_січня_2021_року

    Додаток_до_річного_плану_закупівель_на_16.01.2021_р.__протокол

    2020 р.

    Рейтинг_педагогічних_працівників_2020.pdf

    Звіт_про_надходження_і_використання_коштів_отриманих_як_плата_за_послуги_форма__4-2_м_за_2020_рік.pdf

    Звіт_про_надходження_і_використання_коштів_отриманих_як_плата_за_послуги_форма__4-1_м_за_2020_рік.pdf

    Звіт_про_надходження_та_використання_коштів_загального_фонду_форма__2м_за_2020рік.pdf

    Баланс_на_01_січня_2021рік.pdf

    Довідка про зміни до плану використання(від 24.12.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 24.12.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання №98 (від 24.11.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання №7 (від 10.11.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 10.11.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання №7 (від 10.11.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 10.11.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання (від 25.09.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання №7 (від 25.09.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису №7 (від 25.09.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 25.09.2020 р.)

     Довідка про зміни до плану використання (від 21.09.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 21.09.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання (від 02.09.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 02.09.2020 р.)

     Довідка про зміни до плану використання (від 15.07.2020 р.)

    Довідка про зміни до кошторису (від 15.07.2020 р.)

    Довідка про зміни до плану використання (від 17.06.2020 р.)

     Довідка про зміни до кошторису (від 17.06.2020 р.)

     Договір оренди

    Додаток до річного плану закупівель (від 24.06.2020 р. + протокол)

    Додаток до річного плану закупівель (від 03.03.2020 р. + протокол)

    Додаток_до_річного_плану_закупівель_на_02.09.2020_р.__протокол

    Додаток_до_річного_плану_закупівель_на_01.12.2020_р.__протокол

    Додаток до річного плану закупівель (від 21.01.2020 р. + протокол)

    Довідка про зміни до кошторису (від 29.05.2020 р.)

    Довідка про зміни плану використання бюджетних коштів (від 29.05.2020р.)

    Довідка про зміни до кошторису на 2020 рік (від 20.05.2020 р.)

    Довідка про зміну до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік (від 25.05.2020 р.)

    Штатний розпис на 2020 рік.

    План використання бюджетних коштів 2020 р.

    Кошторис на 2020 р.

     

    Протоколи засідань 2020 рік

    Протокол_пед._ради_1(2020).pdf

    Протокол_пед._ради_2(2020).pdf

    Протокол_пед._ради_3(2020).pdf

    Протокол_пед._ради_4(2020).pdf

     

     

    2019 р.

    Баланс на 01 січня 2020 р.

    Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (2м)

    Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (4-1м)

    Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (4-2м)

    Додаток до річного плану закупівель 2019 р.

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 12.12.2019

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 04.12.2019

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 18.11.2019

    Довідка про зміни до кошторису (від 18.11.2019 )

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 06.11.2019

    Довідка про зміни до кошторису (від 06.11.2019 )

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 22.10.2019

     Довідка про зміни до кошторису (від 22.10.2019 )

    Додаток до річного плану закупівель (ІІІ квартал 2019 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 24.09.2019

    Довідка про зміни до кошторису (від 24.09.2019)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 09.09.2019

    Довідка про зміни до кошторису (від 09.09.2019 )

    Додаток до річного плану закупівель (ІІ квартал 2019 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 15.07.2019

    Довідка про зміни до кошторису (від 15.07.2019 )

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів (від 18.06.2019 )

    Довідка про зміни до кошторису (від 18.06.2019)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів від 06.06.2019

    Довідка про зміни до кошторису (від 06.06.2019 )

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів (від 16.05.2019 )

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів (від 15.05.2019)

    Довідка про зміни до кошторису (від 15.05.2019)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів (від 19.04.2019)

    Довідка про зміни до кошторису (від 19.04.2019)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів (від 02.04.2019 р.)

    Штатний розклад на 2019 р

    Додаток до річного плану закупівель (І квартал 2019 р.)

    Зміни до кошторису на 2019 р. (від 25.01.2019 р.)

    Додаток до річного плану закупівель 2019 р.

    План використання бюджетних коштів 2019 р.

    Кошторис на 2019 рік

    Протоколи засідань 2019 рік

    Протокол_пед._ради_5.pdf

    Протокол_пед._ради_4.pdf

    Протокол_пед._ради_3.pdf

    Протокол_пед._ради_2.pdf

    Протокол_пед._ради_1.pdf

    2018 р.

    Звіт форма 2-м

    Звіт форма 4-1м

    Звіт форма 4-2м

    Баланс 2018р

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 21.12.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 21.12.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 04.12.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 04.12.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 23.11.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 23.11.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 20.11.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 20.11.2018 р.)

    Додаток до річного плану закупівель (ІV квартал 2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 17.10.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 17.10.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 16.10.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 16.10.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 28.09.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 28.09.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 26.09.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 26.09.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 21.09.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 21.09.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 11.09.2018 р.) 

    Додаток до річного плану закупівель (ІІІ квартал 2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 26.06.2018 р.)

    Додаток до річного плану закупівель (ІІ квартал 2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 23.05.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 23.05.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 16.04.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 16.04.2018 р.)

    Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 р. (від 14.03.2018 р.)

    Зміни до кошторису на 2018 р. (від 14.03.2018 р.)

    Додаток до річного плану закупівель (І квартал 2018 р.)

    Штатний розпис 2018 р.

    Додаток до річного плану закупівель 2018 р.

    План використання бюджетних коштів 2018р.

    Кошторис на 2018 рік

    Статут Хмельницького музичного коледжу ім. В.І. Заремби

    2017 р.

    Баланс 2017р

    Додаток до річного плану закупівель (за IV квартал 2017 р)

    Додаток до річного плану закупівель (ІІІ квартал 2017)

    Додаток до річного плану закупівель (ІІ квартал 2017)

    Довідка про зміни до кошториса квітень

    Додаток до річного плану закупівель (І квартал 2017)

    Штатний розпис 2017 р.

    Кошторис на 2017р 

    Додаток до річного плану закупівель 2017

    2016 р.

    Баланс 2016р

    Додаток до річного плану закупівель.pdf

    Баланс № 1 на 1 жовтня 2016 р

    Звіт форма №2д, №2м

    Звіт форма № 4-1д, № 4-1м

    Звіт форма № 4-2д, № 4-2м

    Додаток до річного плану закупівель зі змінами 2016 р. ІІІ кв

    Баланс (форма № 1)

    Звіт (№2д, №2м)

    Звіт (4-1д, 4-1м)

    Звіт (4-2д, 4-2м)

    ЗВіт 4-2м (за І квартал )

    Звіт 4-1м (за І квартал )

    Звіт 2М (за І квартал )

    Додаток до річного плану закупівель (І-ІІ кв 2016)

    Баланс 2016 (І квартал)

    Баланс 

    Кошторис 

    Штатний розпис

    Річний план закупівель

    ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ зі змінами на 2016 рік (Ікв.2016р.)

    2015 р.

    Звіт_2м

    Звіт_4-1м

    Звіт_4-2м

    Річний_план_закупівель

    Штатний_розпис.pdf

    Кошторис_на_2015_рік

  • Антикорупційні заходи

    Антикорупційний звіт ХФМК

    Корупція є найважливішою проблемою сьогодення, яка обмежує розвиток держави та гальмує впровадження будь-яких реформ.

    Використання адміністрацією закладів освіти та вчителями, викладачами наданих їм службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, є незаконним та тягне кримінальну відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

    • Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби розглядає будь-які прояви корупції несумісними із забезпеченням та підвищенням якості освіти, формуванням сучасної академічної спільноти та комфортного і безпечного освітнього простору.
    • Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби поважає право здобувачів вищої освіти на освітнє середовище, вільне від корупції, та усвідомлює свій обов’язок щодо створення такого середовища.
    • Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби проголошує, що його працівники, посадові особи, керівник і учасники у своїй діяльності керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції й вживатимуть всіх передбачених законодавством заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції та пов’язаним з нею діям (практикам).

    Fedorenko

    Про факти порушень антикорупційного законодавства у діяльності Хмельницького фахового музичного коледжу ім. В.І.Заремби Ви можете звернутись:

    уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції – Федоренко Володимир Миколайович

     

         моб. тел. + 380 96 161 5545

    Повідомлення про корупцію

    Посадова інструкція Голови антикорупційної комісії

    Посадова інструкція уповноваженого з антикорупційної діяльності

     

  • Якість освіти
    • У Хмельницькому музичному коледжі ім. В.І.Заремби систему забезпечення якості освіти визначає Положення про систему забезпечення якості освіти.
    • Система внутрішнього забезпечення якості у Хмельницькому музичному коледжі ім. В.І.Заремби передбачає здійснення таких процедур і заходів:
      • здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм;
      • щорічне оцінювання здобувачів вищої освіти, педагогічних працівників закладу вищої освіти та регулярне оприлюднення результатів таких оцінювань на інформаційних стендах, на офіційному веб-сайті закладу вищої освітита в будь-який інший спосіб;
      • забезпечення підвищення кваліфікації педагогічнихпрацівників;
      • забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;
      • забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації;
      • забезпечення дотримання академічної доброчесності працівниками закладів вищої освіти та здобувачами вищої освіти, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату.

    Реалізація Положення про систему забезпечення якості освіти в Хмельницькому музичному коледжі ім. В.І.Заремби здійснюється шляхом:

    • запровадження, забезпечення ефективного функціонування та безперервного вдосконалення системи якості, яка охоплює всі процеси і працівників та студентів Коледжу і відповідає його стратегічній меті;
    • залучення всіх працівників і студентів до культури якості та стимулювання їх творчої участі в її забезпеченні;
    • безперервного та творчого вдосконалення змісту освітніх послуг з урахуванням розвитку освіти, науки, практики та змін на ринку праці;
    • збалансованості теоретичної та практичної підготовки фахівців;
    • постійного оновлення та модернізації матеріально-технічної бази Коледжу;
    • вивчення та запровадження в освітній процес кращих досягнень вітчизняних, зарубіжних педагогічних та виконавських шкіл;
    • створення в Коледжі довірчої обстановки та творчої співпраці;
    • забезпечення ефективної реалізації принципів соціального менеджменту для працівників та студентів;
    • безперервного самоконтролю та самоаналізу на всіх рівнях.

    Внутрішній контроль якості організації освітнього процесу в Коледжі здійснюється на рівні адміністрації, предметно-циклових комісій.

    • Контроль на рівні адміністрації передбачає перевірку:
      • методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу;
      • готовності предметно-циклових комісій до навчального року;
      • дотримання графіку освітнього процесу, розкладу занять і контрольних заходів;
      • проведення атестації випускників;
      • дотримання вимог щодо ведення та збереження документації у структурних підрозділах Коледжу;
      • якості роботи педагогічних працівників;
      • наявності затверджених у встановленому порядку навчальних та робочих навчальних програм з дисциплін;
      • наявності затверджених у встановленому порядку навчальних та робочих навчальних планів.

    Контроль на рівні предметно-циклових комісій через:

    • контроль виконання навчальних планів та робочих навчальних програм;
    • контроль відповідності змісту навчальних занять робочим навчальним програмам модулів (навчальних дисциплін);
    • контроль наявності та якості навчальних та робочих навчальних програм та навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
    • контроль виконання розкладу навчальних занять;
    • контроль проведення контрольних заходів перевірки знань студентів і вибору форм поточного контролю;
    • контроль за якістю викладання навчальних дисциплін;
    • контроль виконання кваліфікаційних робіт;
    • контроль за навчально-методичною та науковою діяльністю викладачів.

    Контроль якості викладання в Коледжі здійснюється у формі відкритих занять, взаємовідвідувань, контрольних відвідувань, анкетування та самооцінювання.

    • Контроль якості результатів навчання є основою внутрішньої системи контролю, яка дає змогу виявити відхилення між очікуваними показниками та отриманими результатами через зворотний зв’язок, а також визначає відповідність рівня набутих знань і вмінь студентами, сформованих компетентностей вимогам нормативних документів щодо вищої освіти.
    • Контроль якості результатів навчання здійснюється на рівнях адміністрації, ПЦК, викладачів.
    • Контроль якості результатів навчання на рівні адміністрації охоплює контроль успішності студентів та контроль залишкових знань (директорські контрольні роботи, повторні академічні концерти тощо).
    • вчасного і правильного документального оформлення результатів навчання;
    • Контроль якості результатів навчання на рівні предметно-циклової комісії включає контроль:
    • якості вивчення дисциплін (через проведення поточного та підсумкового контролю);
    • набуття практичних навичок і вмінь.
    • На рівні викладача здійснюється поточний, підсумковий та семестровий контроль результатів навчання студентів.
    • Рекомендації
    • Положення
    • Заходи
    • Підвищення кваліфікації, атестація та сертифікати викладачів
  • Методична сторінка
  • Публічна інформація
    • Матеріально - технічна документація
      • Матеріально-технічна документація
    • Фінансові документи
      • Фінансові документи
    • Вакантні посади
      • Вакантні посади

        ПОРЯДОК проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних та педагогічних працівників ХФМК ім. В.І.Заремби

        ПОЛОЖЕННЯ про Конкурсну комісію по відбору кандидатів на заміщення вакантних посад науково-педагогічних та педагогічних працівників у ХФМК ім. В.І. Заремби

    • Звіт керівника
      • Звіт керівника

        Звіт_директора_ХМК_2020

    • Графік особистого прийому громадян
  • Структура
    • Історія
  • Наукова робота
  • Виховна робота
    • Гуртожиток


      photo 2024-08-01 14-57-07

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Загальна площа гуртожитку становить 1828,6  з них житлова 824,7  та 1003,9  площа не житлових приміщень.

      В гуртожитку проживає 93 студенти музичного коледжу.

      Кількість житлових кімнат 33, з них - 24 кімнати 4-х місні та 9 кімнат 3-х місні.

      Оплата за гуртожиток становить 604 грн. за місяць, що складає 40% від академічної стипендії.

      Господарська діяльність гуртожитку здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, Статуту коледжу, положень та Колективного договору.

      Основними видами діяльності є:

      • підтримання внутрішнього порядку в приміщені та на території гуртожитку;
      • підтримання в робочому стані системи газопостачання, теплопостачання, водопостачання та електропостачання;
      • організація енергозбереження;
      • організація пожежної безпеки;
      • організація охорони праці.

      кумгуртож1

       кимгуртож2

      кимгуртож3

      кимгуртож4

      кимгуртож5

      кимгуртож6

      гуркухня1

      умивалгур

      душ2

      душ3

      Заходи гуртожитку

      Положення про гуртожиток

      Правила внутрішнього розпорядку в гуртожитку

       

    • Заходи
  • Навчальна робота
    • Освітня документація

      Протокол_1_2021

      • Освітня документація

         

    • Освітня програма

      ОП 025 Музичне мистецтво Бакалавр 2021

       

      Освітня_програма_2019

  • Публікації

    НАУКОВІ ЗБІРКИ КОЛЕДЖУ:

    Матеріали Всеукраїнського круглого столу "Владислав Заремба в соціокультурному просторі ХІХ століття" 2023

    Бах збірка матеріалів конференцій 2023 

    Молодіжне музикознавство 2018

    Молодіжне музикознавство 2020

    Матеріали конференцій МУЗИЧНІ ПРИНОШЕННЯ Neue Möglichkeiten

     

    НАУКОВІ СТАТТІ ВИКЛАДАЧІВ:

     

     
     
     
     
     
  • Документація

    Положення про куратора академічної групи 

    Звіт з виховної роботи за 2020-2021

    План виховної та культурно-масової роботи на 2021-2022 р. І сем.

    План виховної та культурно-масової роботи на 2020-2021 р. ІІ сем.

    План виховної та культурно-масової роботи на 2020-2021 р. І сем.

  • Громадське обговорення ОП

    Шановні колеги, здобувачі, стейкхолдери, випускники!

    Пропонуємо до вашого обговорення проєкт освітньої програми 025 «Музичне мистецтво» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

    Ваша думка може позитивно вплинути на якість викладання в Хмельницькому фаховому музичному коледжі ім. В.І.Заремби.

    Шляхом участі в on-line анкетуванні Ви маєте реальну можливість підвищити якість ОП, запропонувати бажані зміни та висловити власні враження та міркування. Отримана інформація важлива для нашого закладу, а відтак, кожна думка є важливою і буде почутою.

            Із проєктом освітньої програми можна ознайомитися за посиланням нижче:

            Дякуємо Вам за співпрацю!

     Анкетування здобувачів щодо якості освітньо-професійної програми "Музичне мистецтво"

     

    Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Музичне мистецтво» Хмельницького фахового музичного коледжу ім. В.І. Заремби (спеціальність 025 Музичне мистецтво)

     

    Анкетування щодо розробки і перегляду освітньої програми (ОП)

     

     

    Результати анкетування роботодавців щодо якості ОП

     

     

    Результати анкетування здобувачів щодо якості ОП

     

     

  • Академічна доброчесність в ХФМК ім. В.І. Заремби

    1. Академічна доброчесність – сукупність етичних принципів і правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

    Кодекс академічної доброчесності встановлює загальні етичні принципи та правила поведінки, якими мають керуватися всі учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності; визначає особливості дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними працівниками та здобувачами вищої освіти; види академічної відповідальності; права осіб, стосовно яких порушено питання про недотримання академічної доброчесності.

    Наказ №86-0 про забезпечення принципів академічної доброчесності

    Бланк Декларація

    Посилання на

    Академічна доброчесність на сайті НАЗЯВО

  • Психологічна допомога

    Вітаємо Вас на сторінці практичного психолога Хмельницького фахового музичного коледжу ім. В.І. Заремби

    Вашим співрозмовником є практичний психолог колледжу Шнурова Юлія Анатоліївна, магістр психології, викладач психологічних дисциплін, практичний психолог, музичний та арттерапевт, груповий психоаналітик.

    psy01

    Мета діяльності психолога в коледжі полягає у психологічному супроводі студентів та викладачів: вивченні особистісних особливостей, створенні сприятливого соціально-психологічного клімату в групі, колективі як основної умови розвитку, саморозвитку, соціалізації особистості.

    Основні напрямки роботи психолога:

    психодіагностика;
    психокорекція;
    корекційно-розвивальна робота (індивідуальна і групова);
    психолого-педагогічне консультування студенів, педагогів та батьків ;
    психологічна профілактика і просвітництво;
    методична робота.

    Основні форми роботи психолога:

    анкетування;
    соціологічні опитування;
    діагностування;
    тренінги;
    рольові та ситуативні ігри;
    майстер класи;
    бесіди;
    соціально-педагогічний супровід.

     

    Принципи роботи:

    • конфіденційність;
    • толерантність;
    • відповідальність;
    • безпека;
    • почуття емпатії;
    • партнерські відносини.

    З якими питаннями варто звертатися до психолога?

    • якщо у Твоїй родині є проблеми та непорозуміння у родині і це заважає нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
    • якщо у Тебе виникли проблеми у стосунках з педагогами, одногрупниками і Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
    • якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність;
    • якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога  лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
    • якщо Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе не розуміє, виникає думка, яка Тебе страшить;
    • якщо Ти опинився у стресовій і кризовій ситуації, до прикладу сварка з коханою людиною, втрати друзів, близьких і т.д.
    • якщо Тебе турбує питання професійного майбутнього і Ти не впевнений, що зробив правильний вибір.
    • якщо Тобі важко налаштуватись на підготовку до сесії, ти дуже хвилюєшся під час іспитів.

    imgonline-com-ua-Transparent-backgr-7QqK3sFA0E9J3pMq

    Як отримати психологічну допомогу в межах коледжу?

    1. Можна звернутись особисто. Кабінет психолога знаходиться на 4 поверсі № 410
    2. Можна зателефонувати або написати на Viberза тел. +38 067 905 15 86
    3. Можна звернутись до онлайн «Скриньки довіри», яка знаходится на сайті коледжу, якщо є бажання зберігти повну анонімність.

    Що говорити або про що написати?

    Крок 1. Повідом психологу про бажання прийти на психологічну консультацію і у декількох словах опиши, що хвилює на даний час.

    Крок 2. Разом з психологом визнач зручний для консультації час та місце (Одна консультація триває 60 хвилин і проходить у кабінеті психолога або онлайн (при потребі).

    Важливо! Практичний психолог коледжу надає консультативну допомогу тільки учасникам освітнього процесу та виключно з питань психологічного характеру, що виникли під час навчально-виховного процесу. 

     

     

     

    Якщо Ви зіткнулися з труднощами в навчанні, Вам важко адаптуватися в новому навчальному колективі чи до умов проживання в гуртожитку, Ви відчуваєте труднощі в спілкуванні з батьками, викладачами чи однолітками, відчуваєте професійне вигорання, маєте бажання вирішити свої проблеми, прагнете до самопізнання та самовдосконалення – психолог коледжу завжди готовий Вас вислухати та допомогти.

  • Заходи ДМШ-С
  • Кабінети та гуртки
  • Загальна інформація

    історія б

    bibldistant

    Положення Про Бібліотеку 2021

     

    Правила Користування Бібліотекою

     

    Про бібліотеку

     

     

  • Інформаційна діяльність бібліотеки
    • Календар знаменних і пам'ятних дат

       

    • Нові надходження

       

    • Виставки

       
       
    • Видання викладачів коледжу

       

    • Періодичні видання

       

  • Електронні ресурси

     

    • Навчальна література в електронному вигляді

       

    • Нотна література в електронному вигляді

       

    • Буклет

       Буклет ХМК 2019 - 60 років

    • Інтернет путівники

       

  • Практика
  • Методичне об'єднання кураторів

    З метою організації виховної роботи активно функціонує об’єднання кураторів академічних груп, де обговорюються нагальні проблеми навчально-виховного процесу, а також приймаються рішення щодо поліпшення умов навчання студентів коледжу, адаптації першокурсників. В коледжі здійснюється поточний та щомісячний контроль за відвідуванням занять, проводиться індивідуальна робота з невстигаючими студентами, відбуваються бесіди з батьками студентів «групи ризику».

    Куратор здійснює свою діяльність під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи, який надає організаційно-методичну допомогу під час освітньо-виховного процесу.

    КРУЛІКОВСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА

    Круліковська Тетяна Петрівна – заступник директора з навчально-виховної роботи

     

    Поради студентам-першокурсникам щодо адаптації

     

    Права та обовязки студентів

     

    Кодекс поведінки студента в аудиторії

     

  • Тест для публічки
    • 2022
  • Силабуси
  • Методичні видання
  • Профспілка
  • Конференція 2024

    ІІІ Всеукраїнська науково-практична

    конференція «МОЛОДІЖНЕ МУЗИКОЗНАВСТВО - 2024»,

    присвячена до 65-річчя від дня заснування

    Хмельницького фахового музичного коледжу ім. В.І. Заремби

    17-18 травня 2024 р.

     

    зображення viber 2024-02-09 11-29-11-656зображення viber 2024-02-09 11-29-11-656

     

    Положення_конференції_ХФМК_2024_1707475098.doc

  • Лауреати ДМШ-С

Корисні посилання

міносвіти і науки міністерство культури обласне управління культури вінницький регіональний центр оцінювання якості знань

 
© 2025 Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І. Заремби | сайт зроблено в adgrafics