Тетяна Іванівна Стасюк
Народилась 31 березня 1958 року у місті Одеса, де батьки навчались в університеті. Дитячі роки провела у Теофіполі, де жила її бабуся. В музичну школу пішла з 10 років відразу у 2-й клас. Пробувала писати музику для фортепіано, оркестру і навіть оперу. Після закінчення 6-ти класів ДМШ в 1973 році вступає до Хмельницького музичного училища на відділ теорії музики (викладач – Л.П. Хлистун). Продовжує писати музику (симфонію, рондо для фортепіано з оркестром, фортепіанний цикл „Образи”, обробки подільських народних пісень, скрипкові п'єси).
У 1977 році вступає до Київської консерваторії на композиторський факультет до Левка Колодуба. Знаходить своїх однодумців в „Клубі творчої молоді”. Захоплюється творчістю Є. Станковича, під впливом якого пише кантату-ораторію „Хатинь” на текст Л. Забашти для меццо-сопрано, мішаного, дитячого хору і симфонічного оркестру. Творчим успіхом для Т. Стасюк стало виконання першої частини – „Прелюдія” з партіти для струнного оркестру. Дипломною роботою стала симфонія в 4-х частинах (1982 р.).
Після закінчення консерваторії працює з дітьми у музичній школі під Києвом, де веде клас композиції для талановитих дітей і продовжує активну творчу працю. Окрім симфонічного жанру („Поема” для симфонічного оркестру) Т. Стасюк у цей період зацікавлює і хорова музика для дітей. Спеціально для пленуму творчої музики була написана кантата „Золотий дзвіночок” для дитячого хору, яка прозвучала під керівництвом відомого хормейстера Е. Виноградової. Також пише окремі твори для жіночого або ж дитячого хору на слова Ладижця („Коли місяць в хмарі заблудився”) і хору хлопчиків („Дударі”).
Знаходить багато спільного у своїх поглядах з поезією Л. Костенко, на вірші якої створює хоровий цикл „Малюнки на променях” для дитячого хору а cappella. В цьому творі виявились характерні риси молодого автора: тонка поетичність в розкритті картин природи і людських почуттів, яскраві звукозображальні прийоми хорового письма, принципи вокальної інструментовки, використання сучасних гострих гармоній кластерного типу при збереженні тонального мислення.
В останні роки Т. Стасюк живе і працює в Італії (м. Формі). Час від часу грає у місцевому костьолі на органі, який опанувала ще в консерваторії у засновника української органної школи А.М. Котляревського.