Круліковська Тетяна Петрівна
Здобувач наукового ступеня Львівської національної музичної академії ім. М.В. Лисенка (кафедра історії музики),
заступник директора з навчально-виховної роботи,
викладач ПЦК «Теорія музики».
Автор статей, серед яких статті у наукових фахових виданнях України та наукових виданнях інших держав:
1. «Особистісно-орієнтований підхід в процесі навчання мистецтва як один із аспектів педагогічної діяльності Ф.Ліста» // Актуальні питання мистецької педагогіки:зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. «Ференц Ліст і Україна. Ференц Ліст і Поділля» (22-23 вересня 2011 р., м. Хмельницький) –. Хмельницький: ХГПА, 2011. – Вип. І. – С. 89-91.
2. Розвиток ліричної лінії в балеті С.С.Прокоф’єва «Попелюшка»: зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. «Слов’янське музичне мистецтво в контексті європейської культури» (м. Вінниця, 2011 р.) – Вінниця, 2011 – С.132-135.
3. Формула творчості: теорія і практика мистецької освіти: зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. «Українське музикознавство, музична педагогіка і виконавство у загальноєвропейському контексті» ( м. Сєвєродонецьк, 2017 р.) – Сєвєродонецьк, 2017.
4. Круліковська Т.П. Портрет Владислава Заремби крізь призму вокальної творчості. Київське музикознавство. Культурологія та мистецтвознавство: збірник наукових праць. Київський інститут музики ім. Р. М. Глієра. № 58. Київ, 2019. С. 162-175.
5. Круліковська Т.П. Музична Шевченкіана Владислава Заремби. Музикознавчий універсам : збірник статей. Випуск 44. Львів, 2019. С. 78-92.
6. Круліковська Т.П. Музичні інтерпретації Шевченкового «Заповіту» у творчості композиторів другої половини XIX століття (Михайла Вербицького, Миколи Лисенка, Гордія Гладкого, Владислава Заремби). Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. Харків : ХДАДМ, № 1 /2019. С. 69-76.
7. Круліковська Т.П. Жанр обробки української пісні у творчості українсько-польських композиторів Поділля XIX століття (на прикладі творчості Антона Коціпінського, Віктора Зентарського та Владислава Заремби). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство/ за ред.О.С. Смоляка. Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2019. № 2 (вип. 41). С. 33-42.
8. Круліковська Т.П. Музично-педагогічна діяльність Владислава Заремби. Музичне мистецтво і культура . Music art and culture : наук. вісн. Одес. нац. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. Одеса : Астропринт, 2019. № 28 (2). С. 222-235.
9. Władysław Zaremba (1833–1902) – zapomniany polski kompozytor z Podola i jego zbiór pt. Mały Paderewski. Edukacja muzyczna XIII. Autor : red. Marta Popowska. Rok wydania : 2018. S. 223-243.
10. КруліковськаТ.П. Фортепіанна творчість Михайла Завадського в контексті розвитку української фортепіанної музики XIX ст. Актуальні питання гуманітарних наук: Збірник міжвузівських наук Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : видавничий дім «Гельветика», 2019. Вип. 26. Том 2. С. 14-20.
11. КруліковськаТ.П. Вокальна творчість Михайла Завадського на шляху формування «української школи» в музиці ХІХ ст. Актуальні питання гуманітарних наук : Збірник міжвузівських наук Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 29.Статті в інших наукових виданнях та збірниках матеріалів конференцій:
12. Круліковська Т.П. Культурно-просвітницька діяльність польських музикантів на Поділлі у XIX ст. VIIІ Всеукраїнська науково-практична конференція викладачів середніх спеціалізованих музичних закладів. «Формування творчої особистості в інформаційному просторі сучасної культури». 2019. Харків, Планета-Прінт, 2019. С. 6-9.
13. Круліковська Т.П. Українська тематика у творчості композиторів польського походження ХІХ ст. Чорноморські наукові студії: матеріали П’ятої всеукраїнської мультидисциплінарної конференції, м. Одеса, 17 травня 2019 року. Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2019. С. 214-218.
14. Круліковська Т.П. «Маленький Падеревський» В.І. Заремби: педагогічні та естетичні концепції. Зб. тез Всеукраїнської науково-практична студентської конференції «Музикознавчі студії Поділля-2019». 28. 02. – 1.03. 2019. Вінниця, 2019. С.58-61.
15. Круліковська Т.П. Жанрова палітра фортепіанної творчості Михайла Завадського. «Сучасні світові тенденції розвитку науки, технологій та інновацій» : матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 28-29 червня 2019 року). Херсон. «Молодий вчений», 2019. С. 15-19.
16. ХІХ Міжнародна науково-практична конференція «Молоді музикознавці». Київ, 9-11.01.2019 р. Тема доповіді: «Постать Владислава Заремби крізь призму вокальної творчості».
17. IX Międzynarodowa sesja naukowa «Teatr operowy - tradycja, teraźniejszość, przyszłość». Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Bydgoszcz, 7 maja 2019prof. Luba Kijanowska-Kamińska, mgr. Tatiana Krulikowska.Tradycje «'Śpiewników domowych» Stanisława Moniuszki w twórczości kompozytorów polskich Podola.
18. Круліковська Т.П. Вокальна творчість Михайла Завадського в контексті українсько-польської культури ХІХ ст. Тези ХХ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці» (8-10.01.2020 р.). Київ, «Про Формат». С. 67-68.
19. Круліковська Т.П. Діяльність польських композиторів в Україні у ХІХ ст. на шляху формування «української школи». Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «У діалозі з музикою», 30 квітня-1 травня 2020 р. м. Ужгород : «Карпати», 2020. С. 20-22.
20. Круліковська Т.П. «Марія» Михайла Завадського в контексті становлення «української школи» в музиці ХІХ ст. «Культура та мистецтво: сучасні тенденції та перспективи»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 4 червня 2020 року. Одеса: Міжнародний гуманітарний університет. С. 275-278.
21. Метод регіонального дослідження Оскара Кольберга та його вплив на діяльність українсько-польських композиторів Поділля ХІХ ст. Трансформація музичної освіти і культури: традиція і сучасність : Матеріали науково-творчої інтернет-конференції (3-5 травня, 2021 р., м. Одеса). Одеса : Астропринт, 2021. С. 97-102.