ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

 

У завершальні дні навчального року, в атмосфері професійного підсумування та творчої взаємодії, відбулося методичне засідання «Школа педагогічної майстерності», яке стало яскравим прикладом постійного професійного зростання педагогів.
Захід було присвячено презентації авторських методичних розробок викладачів коледжу. Змістовні виступи супроводжувалися фаховими коментарями, прикладами з педагогічної практики та демонстрацією результатів роботи зі студентами. Це дало змогу учасникам глибше осмислити ефективність поданих методик і оцінити їхню практичну цінність.
Особливо вражає те, що всі представлені розробки мають чітке спрямування на формування програмних результатів навчання та фахових компетентностей здобувачів освіти: педагогічної, музично-теоретичної, виконавської, диригентської. Засідання стало не лише підсумком навчального року, а й важливою платформою для професійного діалогу, обміну досвідом і натхнення до подальшої педагогічної діяльності.
Програма заходу:
Лачко Тетяна Юріївна, викладач відділу «Теорія музики», тема доповіді «Розвиток музично-теоретичного мислення через авторську фортепіанну творчість: методичні аспекти збірки «Дитячий всесвіт» С. Серветнік (клас композиції – Лачко Т.Ю.)».
Михайлова Наталія Григорівна, викладач відділу «Теорія музики», тема доповіді «Співаємо українською на уроках музичної літератури. Хрестоматія музичних тем з опер європейських композиторів XVIII – XIX століття».
Цимбалюк Світлана Дмитрівна, викладач відділу «Спів», тема доповіді «Методика викладання народного співу»: навчально-методичні рекомендації.
Круліковська Тетяна Петрівна, доктор філософії, викладач відділу «Теорія музики», тема доповіді «Види навчально-методичних видань. Рекомендації до змісту, структури та оформлення: навчально-методичний посібник».
Рабійчук Сергій Георгійович, викладач відділу «Оркестрові духові та ударні інструменти», тема доповіді «Основи техніки диригування». Презентація навчально-методичного посібника.
Засідання «Школи педагогічної майстерності» засвідчило фаховий рівень методичної роботи викладацького складу коледжу, їхню відкритість до обміну напрацюваннями, прагнення до постійного вдосконалення педагогічної діяльності та підвищення якості музичної освіти в закладі.
Подібні заходи, безсумнівно, є потужним чинником професійного зростання, мотивації до творчих пошуків і зміцнення педагогічного авторитету коледжу.
1 962 80
4 683 73
5 656 60
7 548 51